منتديات الملكة سما
منتديات الملكة سما
منتديات الملكة سما
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الملكة سما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

( اللَّهُ لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلا نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلا يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ) [البقرة:255]

شخصية عضو وتحليله .....

عاشق حيران
كلاشنكوف
الجوكر
عسوله
عادل
AYMAN_90R
خالد
إنا لله وإنا اليه راجعون
مجاريح
الملكة سما
جوهرة الروح
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 1212_md_13290331361

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 4:41 pm

ميسوووووووو .....

مشكووورة لتقديرك وتعليقك على كل من ترك بصمته في تحليلك وشكرا لكي ولكل من

اسضفناه معنا وتقبل منا جميع ما قلنا سواء من اطراء او نقد ونحن كما قلنا هو مجرد

ابداء راي من خلال تعاملنا وردودنا اي بمعنى اصح ليس بالمتقن ولا بالمعرفة الصحيحة

قد يكون الانسان مغايرا لطبيعته فعبء الحياة وصعوباتها تعكس الكثير على نفسياتنا

ميسوووو .... اهداء لكي ولكل من يتابع موضوعنا .......

كل دمعة ولها نهاية ..ونهاية الدمعة بسمة ..وكل بسمة ولها نهاية ...ونهاية البسمة دمعة ..

والحياة.......بداية ونهاية وبسمة ودمعة ...فلا تفرح كثيرا ...ولا تحزن كثيرا ...ازا اصابتك احداهما

فنصيبك من الاخرى .....مخبوووء في صفحة القدر

مشكوووووووووووورة ميسوووووووو

مجاريح
نـــائب المـدير

نـــائب المـدير
مجاريح

مُساهمةموضوع: شخصية عضو وتحليله    شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 4:53 pm

شكرا ليكي ياسمووووووووووره بس دا ردي لو فارقت ودي  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3678868925  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3678868925 لا سمح الله وبهديها لوليد حبيبي سمعها ودي  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 87452845
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 5:29 pm

فعندما يصمت اللسان ويطلق للقلم العنان ليعبر عن خفايا النفس ومكنوناتها .....

نرى إبداع الخالق فينا وعندما ينساب القلم ويريح في مرفأه نرى قطرات الشهد تتساقط من بين الأنامل ....

ودلوقتي معانا معانا معانا لو تعرفوو مين يا لهوي بجد دول متحلفين ليك ربنا معاك ويجملها بالسترر

معانا اخووووووووونا عادل او وليد ههههههه ده مش حيبقى تحليل نسميه تشريح ههههههههه

اطلقو الكيبورد بدل القلم لنرى الفن على اصوله مع اخونا وليد وقطرات الشهد والتشريح والتحليل

نووووووووووووووووورتنا وليد وروني بقى عاوزة اترنم هههههههههه 2_4 010 010 2_4

مجاريح
نـــائب المـدير

نـــائب المـدير
مجاريح

مُساهمةموضوع: شخصية عضو وتحليله    شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 5:41 pm

ووووووووودي اجى دورك  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 1001261980 انا اخبركم وليد شو نياهاها اول شخص انا رح احكي
طبعا الجانب الي الكل يعرفو انو وليد دماغو كبيره بالشات يعني ما شالله عليه قاري كتير ويعرف
 شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3628645821
كتير وخاصة بدين هو متدين يروح يصلي بالجامع ربنا يخلي ليه المهم هو مزوح كتير بالشات يضحكنا

كلنا يدخل علينا باسماء بس نكشفو دممو عسل والكل عارف سنو واسمو وعنوانو كمان
بالمعنى انو صريح .. اضافه انو انسان محترام كتير ومرات كتير مايدخل بحدا مش متلي ولسانو عسل يعرف يتكلم تمام
ويحب شغلو كمان كتير انا بغار من شغلك ياودي وانسان يحب التميز هو فعلن مميز يكسح الكل وكمان محبوب الكل بحبك ياودي بشات وبحياتك انا بغار من حمزه كمان هههههههه
الجانب الاخر ان وليد راجل بمعنى الكلمه ومتعلم ايش حياه وكيف يعيش بيها وياخد الي بدو ياه كيف ماكان بزكاء اي انو عبقور حبي  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 1001261980 وهو كتوم مش اي حد يعرف عنو كل شيء غير الي يحبو وطبعا صعب اي حد يحبو وليد يعني لازم يكون حبيبي زي كتوم حتى بمشاعرو وبغرتو بحسو بجد راجل يعني مش يحط المراه ع راسو ويقلها انا ملكك كل الوقت بس يدللها ويحترام شخصيتها وهو طيوب جدا لدراجه بيساعد كل ناس بس كمان مهمل بحق نفسو يعني غرضو بيعمل اخر شي كسول يعني  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 2499545846 واجتماعي دراجه اولى مسجل خطر دايما بالشارع  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 271899260 بس بعد معرفتي صار بيقعد معايه اكتر روش وشيك بالبس كتير بس عفكرا هو يعصبي بس عصبيتو هي عدم الكلام بالموضوع لانو متل مابقول بس تروقي بكلمك وهو ينسى دغري بس مرات احس اني بدور وراه اكتر مبدور ورايه هو مخلص بجد ليه ويحبني وجدع وحنون ويحب يدلع الوحده بس لما يزعل ممكن يسحب كل امتيزاتها بقلبو  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3406458682فترة زعلو منها  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3292093890 مع كل الي عرفتو عنو بظل مرات حائره بطبعو هو دماغو اكبر من دماغي وعندو خبره اكتر مني لازم اعيش معاه لقلكم من هو وليد بجد صح لسانو متبري منو  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3523989530 اي وكمان هادي كتير وفي كتير اشياء بس كفايه هيك عليه
(  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3596227959 بس بحس اني بقدر ااثر عليه او اثرت بيه بامور يمكن لانو صرنا روح وحده صار يفهم مين انا)  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 2466803699

ودي تحت المقصله نياهاهاهاها  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3648979021
حين اشتاق اليك ولا اجدك
اعجز عن الانتاج
اعجز عن مواجهت الحياة
وتحديات العصر
واسجد ع سريري
واكبت انفعالاتي
واكتم اهاتي
واحبس انفاسي
واجبر مدامعي ع الصمت
فيجبرني كل ذالك ع البكاء بقوة

عدل سابقا من قبل ميسو في الأربعاء يناير 18, 2012 6:25 pm عدل 4 مرات
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 5:50 pm

ربناااااااا معاك دنا بلحظة نزلت الاستقبال وثانية والتحليل ابتدى هههههههههههه

ميسووووووو انتي عالكيبورد عطوووول هههههههههه ما صدقتي ابسط يا وليد

بلشت ااقرب وحدة ليك اهووووووو وبتقولك تحت المقصلة ونياهاها ضحكتها هههه
إنا لله وإنا اليه راجعون
....
....
إنا لله وإنا اليه راجعون

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 6:06 pm

باكو :)

اول حاجة قبل ما اعلق على وليدو .... ^_^
احب اقول لميسو
حبيبتي .. مين اتجاهلك يختي yatara
تب معلش انا اثفة عيوني بس والله ما كنت بعرفك :( بس بعدين ضربناها صحبة .. وانتي مش زورو عنوني اننتي سوبر مان نياهاهاها

دور وليدو :: welcome14

اولا . وليد انسان محترم شخصيته قوية وهادئ الطباع .
تانيا . عندك اكثر من اسم ف الشات لماذا ؟ الله اعلم ^^
ثالثا . قلبك طيب وتحب الخير لكل الناس .
رابعا . مخلص في تعاملك .
بس مشكلتك الوحيدة المحاكم الي عليك .. الله اعلم لماذا بس يعني لا تكون على قولة بيبو ؟؟ هعع pravo

سولام :)
خالد
...
...
خالد

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 6:17 pm

وليد أخ عزيز فعلا وديما معي وين ما كنت بالشات وخارج الشات بيعرفني منيح متاكد من هاد الشي وديما يقلي ياباشا ياباشا ياباشا هههههههههههه بس فعلا بحس اخي بيقول لي ياها وانا جد وليد بعرفك من زمان بس ماتوقعت تكون هيك دين واخلاقك وصوت مصري مصري حبينا مصر لأجلك ونبي يا عم مدح مدح مافي شي نقد اكيد بدك تحكي هيك بس انت بالنسبة لي مثل أعلى والمثل الاعلى لشخص بيكون قدوة وخالي من العيوب والكمال بس لربنا صح بس انت الله يخليك كامل مكمل على قولت السوريين وحكيم بتصرفاتك قوي الشكيمة مع اني ما بعرف شو معناها بس أجيت على القافية هههههههههههه
أنت جد أخ عزيز وغالي على قلبي وأنت بتعرف أنو قليل من الناس يلي يدخلوا قلبي الصغير بس أنت ليك كرسي بهاد القلب وأنا هاد يلي بقدر أعطيك ياه أقبلو من العبد الفقير ممكن غالي علي والله
كنت عاوز أنتف ريشك بس والله أنك غالي علي وما بيهون علي فيك سلام يا رايق
شكرا موصول لسمر الغالية طبعا ألي هي ليها كرسي كمان وأتشرف بيها سلام  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 1710857839
خالد
...
...
خالد

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 6:24 pm

كوكي بصي أنا بحب شخصيتك اوي ونبي عسل وزوق وذكاء ههههههههههههههههههه
بس يا بنتي وين الحروف عندك طايرة ههههههههههههههه
والله أنك شخصية مميزة تقبليها من معجب اوك نياهاهاهاها
مع تحيات الغلس خالد بعرف
هههههههههههههههههههههههه
خالد
...
...
خالد

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 6:25 pm

نسيت شي هاد
 شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 797770513
كلاشنكوف
....
....
كلاشنكوف

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 6:28 pm

يطعمك الحج والناس راجعة
مجاريح
نـــائب المـدير

نـــائب المـدير
مجاريح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 6:28 pm

محاكم ايه يابت ميكنش متزوج عليه  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 2877878221 يخرابي يا خرابي ههههههههه
وانا بموت بيكي ياكوكي وبحبك من اول معرفتك يا مزتي بس مين دول الاطفال الي تحطي صورهم  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 2380741559 حلوين كتير
ربنا يحميهم
إنا لله وإنا اليه راجعون
....
....
إنا لله وإنا اليه راجعون

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 7:18 pm

ههههههههههه تسلم تسلم خالود . اي حروف طايرة انا يادوب لو لقيت كلمة عدل ف كلامي ^^ pravo

ميوستي عيوني كم مرة اقلك اخلعيه قبل ان يطلقك ههههههههههه قوي قلبك good
وانا كمان بموت عليكي عنوني ^^ امواح
هدول الاتفال بيشبهوني سح blabla
عسوله
.
.
عسوله

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 0512_md_13284444341

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالخميس يناير 19, 2012 12:12 am

مممممممممم دولا اخ عزيز وجوز اختي طبعا وانا بحترمو جدا وبقدرو عشان هو انسان محترم بس هو بخيل عشان قلتلو عايزه شوكولا وما جبلي بخيل هههههههههههه لا بمزح وليد بجد انسان لازم الكل يحترمو ويقدرو لان زي ما تعامل تعامل اختك عسوله بردو بخيل هههههههه harhar1
بحر الشوق
....
....
بحر الشوق

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 2812_md_13329218931

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالخميس يناير 19, 2012 9:46 am

اممممممممممممممم

وليد او ابيه وليد متل ما بقول له دايما

اخ عزيز و غالي على قلوبنا كلنا

محترم كتير و طيب بعتبره اقرب اخ لي هنا و بالشات بجد هو و ميسو اخواتي

شخصيته مرحة بيحب المزح بس بحدود و مع الي يعرفهم بس

لما بيحس ان حد قريب منه ممكن يحكيله كل شي

حتى لو مهما كان خاص لمجرد يحسه صادق معه

بيعرف هو شو حاب و شو هدفه بالحياة

مش بيتسرع في الحكم على اي شخص الا لما يعرفه

و لمجرد يشوف انه انسان مش صادق خلاص ما بيصير يتعامل معه

و لو شافه انسان صادق بيبقى اقرب انسان

لو مهما حكيت ما بوفي وليد هو بيعرف غلاوته عندي

مع انه حرمني من مصروفي اسبوع كامل هههههههههههه

بس لن استسلم هههههههههههههه

ابيه انا قلت الحقيقة يا تعطيني مصروفي يا اغير رايي ههههههههههه

شو اعمل اروح اشحت يعني ههههعععععععههههههههععععععع

نسيت شي ههههههههه ( اليوم يومك وليد )

هو كتير بيحب ميسووو الله يخليهم

و لا يحرمكم من بعض

كفاية عليك و لا اكمل هههههههه

لا خلاص

بس كلمة اخيرة

دمت لي اخ و صديق و تشرفت كتير بمعرفتك

مع ودي

مجاريح
نـــائب المـدير

نـــائب المـدير
مجاريح

مُساهمةموضوع: شخصية عضو وتحليله    شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالخميس يناير 19, 2012 12:24 pm

صح يا بحر كل شيء قلتي بس هو بجد طيب وينسى ورد يتعامل مع ناس لانو مايشيل بقلبو دا حبيب قلبي ودي نوحي  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 1001261980
AYMAN_90R
.
.
AYMAN_90R

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالخميس يناير 19, 2012 12:40 pm

عادل ... واخص بالذكر وليد ( زغلوووول ) شخصيه فكاهيه بيضحك اكتر مبتكلم تئول انو مستر بين الشات بيحب الهزار واللعب والرفرفشه بس فى اوقات فراغه رجل ذكى وبفهمها عالطاير يمتلك دهاء وخبره بصنع القرار وتغيير وجهه الاخرين واقناعهم الخطا من الصواب 0000حسااس وبيزعل لما حد ما يتحمل هزاره وبستحى وبقوم فاصل اشى اسمو شات فضولى متفرئش معاا ازا حد عمل مشكله مع حد تانى بالشات0000بيسال وبيطمن على اصدقائه وين ما كانوو ملخبط حياته مش نظامى معجووء بعض الفترات ومرات بينسى كل شى وبركز على شغله بيخدم اصدقائه وبخاف من شى اسمو حب 000000واخيراا شخصيه بحترمها بغض النظر عن سلوكه000000 بتمنالو جياه سعيده 000 وتقبلو مرورى شكرااااااا سموووووره
الملكة سما
صـــاحبة المـنتدى

صـــاحبة المـنتدى
الملكة سما

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 2812_md_13329218931

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 4:05 am

هلا عادل انت جيت ولا الهوى رماك ههههههههه طبعا انا اخر رد منتظرنى طبعا هقول ايه عليك بصراحه كنت مش هرد بس قلت يلا بقى اجبر بخاطرك وليد او عادل او زغلووووول على قوله ايمن او دوى على قوله ميسوو او ابيه على قوله بحر المهم انا طبعا زى ما قالت ميسوو وايمن صعب احلل شخصيتكم صح لانى مش بعرفكم جيداا عن قرب او عايشه معاكم بس اعرفكم من خلال ردود افعالكم فى الشات وتفاعلتكم فى اما عن وليد انا اعرفه من سنه واكتر حد اتكلمت معاه ورخمنا على بعض عادل او دوله هو انسان طيب جداا ومحترم واخلاقه عاليه ومحبوب فى الشات جدااا واغلبهم اصحابه بس البنات الاغلبيه ههههههههههههه هو انسان زكى جدااا وبيعرف يفتح مواضيع ويدير الحوار جيدااابس عيبه بيقول كلام عليه مش له زى صاحب نزوات معجبنيش يقول كده هو عارف عاوز ايه وامتى ياخد الى عاوزو هو انسان يفتقد للحب كثيرا وان شاء الله تعوضه ميسووو بيه هو مش انسان عصبى خالص مش بيحب يتعصب خالص لو حس باحراج بينسحب بهدوء بيحب الضحك جداااا وصاحب روح حلوة جدااا فى الشات واستاذ فى تغير النيمات وبعرفه من اول ما بيدخل وبيحب يعمل مقالب كتير فيهم ودائما اقله انت مشكله بجد حكيم فى ارءه وبيحب يتفلسف كتير وانا ارخم عليه واقله فيلسوف عصرك هههههههههه انا وهو زى القط والفار هههههههههه بس هو انسان جميل جدااا ربنا يحفظه يلا كفاياك كده وكويس انى لحقت ارد اسفه لتاخيرى فى الرد غصب عنى والله ودخلت عشان محدش يزعل منى وبصراحه مش مرتبه اكتب ايه سامحونى اشوفكم على خير سلام شكراا سمورةة
مجاريح
نـــائب المـدير

نـــائب المـدير
مجاريح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 7:16 am

سما مو دوي ههههههههههههه ودي دا دلع  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3292093890  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3292093890  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 3292093890

ودي
عادل
...
...
عادل

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 9:20 am

خلصتو تقطيع ولا باقي حد منتظركم
يلا يلا ياجدعان
قبل السوق مايخلص
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 10:01 am

ههههههههههه ده اقل وااااااجب 010 010

اممممممم دوري عادل ...... وليد ...... اسماء عديدة....... مقالب كتييييييييرة....... وبه نستعين يا الله حنقول بقى اها اها

عادل .... اخ غالي على قلوبنا قد لا اكون ممن عرفوك جيدا ولكني التمست فيك كثيرا من الصفات فانت ممن يستحقون

كل الاحترام والتقدير فلم القى منك الا كل ترحيب وتقدير واحترام وجدتك انساني بكل مل تحمل هده الكلمة من معنى يحب الجميع

ويحب ان يتعرف على الشخص ليس من بعيد فقط وانما الخوض فيه ومعرفة مكنوناته الداخلية لكي لا تكون من الدين يحكمون

على الشخص من الخارج فقط انسان ملتزم عاقل يعرف كيف يعامل الاخرين ويتقبل منهم قلبه صافي يتمتع بروح مرحة

ولكنه احيانا بيهزر كتير ومع الكل وهو ما بيكون لسه عارف طبيعتهم هل من الممكن ان يتقبلووو او لاااا مشان هيك يا عادل

لا تزعل من ردة فعل لان من يريد الهزار يتحمل عواقبه ههههههههه اممممم بالاضافة الى انه ممن يمتلكون القدرة على

التاثير بالاخرين وزلك من فضل الله لان القدرة على التاثر بالاخرين دي مش بيمتلكها اي شخص هو انسان واقعي بلتمس

فيه امور خفية بيبحث عن شيء هو عاجز عن الوصول اليه لا ادري قد اكون لم اصب كثيرا بتحليلي ولكن هدا ما شعرته

من خلال وجودي معكم فموضوعي نسبة وتناسب ههههههه خلاص كده كفاياك بقه ههههههههههه حزنتلك 44

عادل ...اسعدتني معرفتك جدا وتمنياتي لك بتحقيق كل ما تريد موفق دائما

ميسووووووو خد بالك منهااااااا وهي كمان كل الحب والاحترام والتقدير تحياتي

جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 1:06 pm

امممممممممم كده خلص التقطيع ههههههه يلا بقى يا اخ عادل يا وليييييييييد انجز عاوزين نشوف مين اللي

قطعك صح وقام بالواجب معااااك اها يلا مين الفنان او الفنانة اللي كان قريب من شخصيتك بكلا مه اها اها

2_4 2_4 2_4
عادل
...
...
عادل

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 1:34 pm

اولا بشكر كل اخواتى البناويت بالمنتدى
وبشكر كل اخوانى الشباب
كل من حضر وجاب هديه
وكل من اعطى فلوس نقديه
وكل من رقص بالفرح
واللي محضرش كمان بشكره وباقوله وفرت العشا
نيجى لفرز الاصوات في الانتخابات
تيجو نعمل اعاده
ههههههههههههههههههههه
كلكم اراؤكم فيا صح
وصح جدا كمان
صدقونى لو قلتلكم انى عرفت نفسي من خلال تحليلكم
وعرفت كمان انتم اد ايه ناس مخلصين واوفياء
وبتحترمو مشاعر الاخرين
كل انسان فيكم بجد ابدع وبشكل مختلف
علي حسب رؤيته طبعا ليا
ومن خلال تعامله واحتكاكه بشخصي
بس صدقونى كلكم لمستو شخصيتى
وربي يشهد بحبكم كلكم بدون رغبه سيئه من حد
حبى هو حب الخير للجميع
واحترامى وتقديري لشخوصكم الكريمه
واتمنى بجد العلاقه تطول اكتر من شات
او منتدى
او نت
تكون علاقة اخوات بيساعدو بعض بمشاكلهم
وبحمد ربي واشكر فضله انى ليا بقلوبكم كل التقدير ده
وشكرا للجميع
2_4 خلصت من التحليل
دا اللي هيقع تحت ايدى ياويلو 039fff

جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 1:45 pm

عادل ..... اجبت فابدعت ونحن ايضا يسعدنا ان نكون مثل ما قلت قلبا واحدا

اسعدني وجودك وردك العطر تمنياتنا لك دومااااااااا بكل ما هو جميل وتحقيق

كل ما تصبو اليه نفسك
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 1:49 pm

امممممممم دلوقتي الكل بيستنى هاللحظة مشان تاخد نصيبها وزيادة اها اها مين مين

حتكون معانا هي شخصية عسولة واسم على مسمى يسعدني انها بيننا ومعانا دوما

وجدناها اختا وصديقة

رغاية انا يعرف هههههههه حسكت حسكت ليا دور بس بنسى وبندمج

بالكتابة ههههه عسولة (( داليا )) وروني شطارتكم هههههههههه

2_4 010 010 2_4
AYMAN_90R
.
.
AYMAN_90R

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 4 Emptyالجمعة يناير 20, 2012 2:02 pm

زهره لبنان (عسوله)طالما عرفت ياسم همس واسماء عديده اخرى شخصيه لزيزه 0000 عنيده بتحب الهزار بس بحدود معينه 00بتجب الاركيله عالريئ قبل ما تفطر000 واكيد ده غلط شخصيه انا بحترمها اوى وليها مكانه خاصه 00 بتحس بغيرها وبتساعدو لو كان فى ازمه عندو00بس بحسها كرهت الحب لانو عزبها 000 وسابتو لانو مفيش فايده منو 00 وبتحتك با الناس كاخوتها لكن للاسف كلو بيجرى ورا وهم اسموووو الحب000هيك وجه نظرها 000بتصفن مع منفسها احيانا 000 كانو مخبيه حاجه او في حاجه متاثره فيها000000 وبتمنالها كل خير0000وتقبلو مروى 000مرسى سمووره

شخصية عضو وتحليله .....
صفحة 4 من اصل 8انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» صور شخصية جدا ونادرة
»  ** كيف تكون شخصية جذابة **
» لا تحطم شخصية ابنك ,,,,
»  هل طيبة القلب ...... ضعف شخصية
» السخرية تضعف شخصية الطفل