منتديات الملكة سما
منتديات الملكة سما
منتديات الملكة سما
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الملكة سما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

( اللَّهُ لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلا نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلا يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ) [البقرة:255]

شخصية عضو وتحليله .....

عاشق حيران
كلاشنكوف
الجوكر
عسوله
عادل
AYMAN_90R
خالد
إنا لله وإنا اليه راجعون
مجاريح
الملكة سما
جوهرة الروح
15 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
AYMAN_90R
.
.
AYMAN_90R

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالإثنين يناير 16, 2012 12:07 pm

اولا اشكركم جميعنا اخوتى واحبابى بمنتدى الملكه سما اعذرونى كنت بالعمل وما ئدرت ارد على اى شخص وبتقبل جميع من قام بتحليل شخصيتى مهما كان تحليلها واى واحد حر براىه ونحليله من باب حريه الراى والراى الاخر وكم يسعدنى ان اجد تحليكم بس بجد انا مرات بسرح زى ما قالت ميسوووووووو بس كل انسان بداخله مشاكل وهموم ممكن اوقات يكون سعيد بس جواه حجات كتير ومخنوووووق وعايز يفرغ طاقته اما على البلياردو واما بالشات بس صعب الانسان يحلل شخصيه بدون ما يحس بجد بالانسان الى بتعامل وياه وشكراااااااااااا لكم جميعا وشكرا سموررررررررره
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 1212_md_13290331361

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالإثنين يناير 16, 2012 6:25 pm

ايمون ييييييييييي انت ما صدقت تيجي ترد دنا لسه ما حللتك عطول كده ههههههههه

عكل ما رح يكون مختلف كتير عن رايهم بس نفدت مني الله رحمك وانت بجد صديق تستحق كل الاحترام والتقدير

كما اسعدنا وجودك جميعا هما ما صدقو شافو اسم ايمن وكل الاراء بيوم وابتدت بيك الدكتورة ميسوووو اللي انت

اخترتها لاقرب شخصية حللتك صح وتفننت فيك ابسطي يا ميسوووووو

ايمن اولا يعطيك العافية بما انه مروح من شغلك وردا على كلامك

صديقي في لحظات تصبح الحياة دائرة ممنوعة .... يهيم فيها الا نسان لا يدري اين ومتى يبدا ......

وكيف سينتهي ....ولحظات يحتضن ال ـذكرياااااااات ....ويمتطي صهوة الحاضر ....ويبحر في المستقبل ...

وجدناك صديقا قريبا لقلوب الجميع نورتنا بوجودك وردك الاجمل وابقى فرغ فرغ هالطاقات

دعائي لك ...بالتوفيق الالهي ...ويسدد الى طريق الخير والهداية والسعادة خطاك وكل من تواجد معنا ومن لم يتواجد

ايضا .. مشكووووووووووور ايمون

جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالإثنين يناير 16, 2012 6:33 pm

دلوقتي حنشوف ملكة من ملكات شات سما مين يا ترى هي بنوتة عسل بس بتخبط كتييير هههههه

بس هي قلبها ابيض امممممم شكلي حللتها قبل ما يجي دوري حسكت خلاص حنشوف بقى تحليلكم انتوووووو

ومين حيبتدي بيها دي متصدق انزل الاسم من هون وتبلش فيكم من هون ابقوووووو وروني حتعملو فيها ايه ههههههههه

اتلقي وعدك يا ميسووووووووووووووووووو 2_4 010 010 010 2_4 اي فرحانة اووووي عارفة شو رح تقولي

اممممممممم يلا حللوهاااا ههههههه
إنا لله وإنا اليه راجعون
....
....
إنا لله وإنا اليه راجعون

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالإثنين يناير 16, 2012 8:11 pm

ههههههههههههههه يااا ظالم الك يووووم

حبيبة قلبي قمرايتي ميسو :)

بنوتة عسولة جدا الكل بيحبها جدعة واخت وصاحبة للجميع .
بس تعصب يا لهويتي بتنزل تخانق ما عندها تفاهمات ولا حلول وسط :()
حبيبة قلبي مزة وعثولة نياهاهاهاا
بتحب بصدق وجد وقلبها حنون ^^ يسعدلي ايااااه الحنون انااا
بتحب الخير للجميع وبترضا للناس الي بترضاه لنفسها .
لمما ما تستسيغ او تحب حد بتخانقه : متلي biggrin
لا تسكت عن الظلم بتلاقيها على طول بتحارب في سبيل الحق ^_^
شكلها رح تخبطني :)
امواح نوحي 158886[1]
عاشق حيران
....
....
عاشق حيران

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 2:55 am

clap اول شئ باك بعد غيبه ع المنتدى
اللى انا حقدر اقوله ع الانسه مياس ان هيا طيوبه وعسوله بس دماغها مطرقعه فضلها 2 فولت وتنور من كتر الكهربا الزياده اللى عندها وهيه من نوع اللى بتحب بجد وده مشكله كبيرة ف زمنا ده دلوقتى شخصيتها قويه جدا ممكن الواحد يضحك عليها بكلمتين وده من احلى الميزات اللى عندها ونفسى ف طلب تبطل كلمه نيااااهاها وتعرف تكلم عربى زينا وكفا المؤمنون شر القتال .
ويارب مكونش ضيقت حد بمرورى الغلس ده
تقبلووووووو مرورى
الملكة سما
صـــاحبة المـنتدى

صـــاحبة المـنتدى
الملكة سما

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 2812_md_13329218931

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 7:23 am

يا هلا يا هلا اهلا ميسووو دخلت ليكى مخصوص لما عرفت انه دورك فى تحليل اشخصيه وقلت لازم ادخل واحللك عشان الى بتعملى فينا اولاااااا ميسووو دى حبيبتى قووى واخت عزيزة وغاليه هى طيبه جدااا ومش بتحب تزعل حد ولو زعلت حد بتعتزر له ومش بتخجل ودى ميزة جميله فيها قوى بس عيبها عصبيتها ووقت العصبيه مش بتفكر بتعمل ايه بتقول اى حاجه تيجى على بالها وعيبها مش بتفهم الى قدامها كمان فيها عيب كبير اوى ىبتخبط فى الكلام مش بتقدر الى بتقولو وبتغلط فى اى حد من غير ما تحس بس وقت ما انبها بتعتزر كمان ميسووو الى بتسمعه بتقولو من غير ما تفهمه كمان عندها تناقض كبير يعنى تقول كلام وفى وقته تقول عكسه كمان ايمانها ضعيف دائما تفكر فى الانتحار وفاكرة انه راحه لها مع انه عذاب لها فى الاخرة الانسان يتمنى يعمل صالحا حتى يدخل الجنه مش اروح بايدى للنار وختاما هى شخصيه جدعه وبتحب تساعد ونشيطه جدااا فى المنتدى والشات وبتحب الجميع واتمنى لها التوفيق والسعاده فى حياتها واتمنى كمان يكون عندها ثقه فى نفسها اكتر وتعرف ان عادل بيحبها بس تبطل الى بتقولو عليه ههههههههههه
عسوله
.
.
عسوله

شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 0512_md_13284444341

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 7:34 am

ممممممممممممممممممممم ميسوووووووووووو حبيبة قلبي طبعا هي طيبه ولؤلؤه من الياسمين وانا بحبها جدا هي عصبيه شوي بس بتروق قوام ومش بتحب الغلط وبتواجه الي يغلط بسرعه قلبها ابيض بتحب تعمل خير يا رب يا ميسو تتحقق كل امنياتك اختك عسوله 11
خالد
...
...
خالد

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 8:17 am

اول شي بشكر سمر ديما
تاني شي
مياس اها اجى حبك على الطاحون متل ما بيقولوا بالسوري
ميوس انت اجمل اخت و كتير اخوات بينهم حواجز وشغلات وانا وانت مافبي بينا اي حواجز اوراقنا مكشوفة لبعض لي لاني بحبك وانت تحبيني وتخافي علي متل ام تخاف على ابنها عمري ما حسيت انك اخت بس انت اخت وام وصديقت عمري ممكن انا بغلس شوي بس والله لاني بحبك وبحب اسمع صوتك تالرنان بالبيت هههههههههههه
بس لازم اختي تعرفي انو الواحد ايام بيواجه مصاعب بالحياة تخليه يعصب وينرفز من الدنيا بس بالاخر انا بحبك وها الشي اساسي واقع انا ما بعرف صف حكي وهاد الشي طالع من قلبي وانا بعرف انك انسانة محبوبة والكل يحسدك على شخصيتك وشكلك الحلو وقوتك الداخلية واصرارك على تحقيق احلامك وانا احيانا بس شوفك هيك بقول ياخ انا والله حمار قدامها ليش انا مو متلها ههههههههههههه بس اختي انا بحبلك الخير ديما وما بدي تزعلي على لحظات صعبة مرقنا بيها سوا لانها عندي متل الكنز يلي يضيء ديما بذاكرتي والله يوفقك ويخليكي لي يا غالية  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 797770513بس هاد مو رشوة عشان تحبيني هع  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 2856690776بمزح معك سلام يا قمرهههههههههههههه
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 9:38 am

مشكووووووووووووور الكم ولتفاعلكم الدائم ميسووووووووو قمراية عيني يا عيني ال متابعة بصمت ههههههههههه

سمسمتي وحشتينااااااااااا منا قلتلها اتلقي وعدك يا ميسووووو

كوكي سلمتي دوما لمرورك العطر

عسولتي يا معسلة انتي منوريتني دايما حبيبتي

علاء نورتنا بمشاركتك هلاااااااااااا بيك بالعكس نحن بنحكي بكل اريحية ومن دون اي زعل

خلود منورني دايمااااااا يا رب يخليكم لبعض ويديم محبتكم لانه اجمل شي يكونو اخوة قريبين من بعض

وصفحة بيضاء لبعضهم بتمنالكم التوفيق والسعادة اسعدني مرووووووووووور الكل

عادل
...
...
عادل

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 11:41 am

منتظر عشان اختم
يلا مين جااااااااااااااااااااااااااااااى
ميسو هنا تحت المطرقه
ههههههههه
انتظرونى اخر تحليل انا فيها
بحر الشوق
....
....
بحر الشوق

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 11:55 am

اولا حبيبتي جوهرة تسلمي كتير ع الموضوع الرائع

انا اول ما عرفت ان الدور على ميوس قلت لازم اقول كلمة

ميوووس حبيبة قلبي و اقرب انسانة لي هنا و بالشات

بحبها كتير و قلبها مليان حب للناس كلها بحس شخصيتها قوية احيانا

بس ورا هالقوة في حنان العالم كله الله يحميها

كلامها احيانا يحسه الانسان صعب

بس بتحب تقول كلمة حق مهما كانت صعبة بترضي ضميرها قدام الله بس

بس بقول خفو الدور على ميسوووو دي حبيبة قلبي و قلب كل الناس

الله يحميها يا رب و يخليكي لي يا احلى ميسوووو بالعالم كله

و على طول تبقي لي احلى اخت و اقرب صديقة

جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 12:35 pm

عادل والله بتتشمت بميسوووووووو تحت المطرقة 147 حشوفك بس منت بعديهااا

هي المفاجاة ابقى ورينيي نوررررررررت بمرورك
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 12:40 pm

بحورة هلااااااا نورتينا بمشاركتك الحلوووة وتفاعلك معانا يا ربي دايما تدوم هالمحبة

ابقي قوليلهم يا بحورة يخفوووووو على ميسووووووو بس هي هريياهم من قبل ههههههه

متخفيش عليها قايمة بالواجب معاهم وزيادة اسعدني مرورك

AYMAN_90R
.
.
AYMAN_90R

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 1:24 pm

ميسوو او ميااااس طاالما تغنى المنتدى والشاات بذاك الاسم اخت عزيزه بتحب الخير لكل الناس بتتعصب لما تشوف غلط او لما تكون تحت ضغط نفسى وبتكره حد يرخم اوى جواها حاجات حلوه بتحس وانته بتكلمها انها بجد فى طيبه القلب وابها ابيض دايماا بس بتكره الظلم اوى وبتحب وليد اوى بجد انسانه رائعه من جواها بغض النظر عن اى سلوك يؤدى الى تعصبها...........مممم وبحسها اوقات مظلومه وبتستنى بفرصه تحقق ذاتها وبجد بتطمح تكون الظروف مغايره لتحقيق الافضل ........... وتقبلو مرورى
الجوكر
....
....
الجوكر

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 12:00 am

ميسو انسانه طيبه وكويسه جداااااااااا
تقبلى مرورى سموره

عدل سابقا من قبل الجوكر في الأربعاء يناير 18, 2012 3:44 am عدل 1 مرات
عادل
...
...
عادل

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 1:04 am

مين بعد بيبو
يلا يلا
والله شكلك هتتقطع يابيبو
الله يرحمك ياابنى
ههههههه
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 9:00 am

غاليتي ميسووووووو ....

عادل انا دوري دوري يسعدني جدا اني تعرفت على بنوتة قمراية اسمها ميسووو حبيبتي

فاجمل ما وجدته فيكي القلب الابيض فكل ما بقلبك ظاهر كالطفلة في تصرفاتها لا تعرف الا ان

تتصرف بكل اريحية وعشوائية قد تعطي انطباعات عكسية لان ليس الجميع يتفهم هزه الطبيعة

طيبة الحب عندها بقوة وعطاء كبير تحب الجميع وحنونة وتخفي هده الامور وتعكسها بقوة الشخصية

من يتقرب لها يفهم طبيعتها ويحبها ولكن ليس الجميع لان هناك اشخاصا تكون علاقاتنا محدودة معهم فلزلك

يصدرون احكاما اوليه وزلك شيء طبيعي فانتي من يعطي هزا الانطباع الاولي ميسوووووووو تتمتع بشخصية

متقلبة المزاج كثيرا اعلم ان هناك امور شخصية وووطنية قبل دلك ربما هدا يعكس على شخصيتك كثيرا

كما انك سريعة الغضب بالاضافة الى الخبط الكتييييير ميسووو حاولي دائما استيعاب وسماع الطرف الاخر

للنهاية يا تتفهميه وامه دعياله واما تخبطيه ويا عيني عيله وقعته سودة ههههههههه كما انها تحب

الخوض في اعماق الاخرين ومعرفة ما يجول في خواطرهم بالاضافة لديها الكثير من الداخل ولكن عاجزة

عن تحقيقه فلدلك تشعر بالاحباط احيانا وفقدان الامل ولكن حبيبتيي من يرفع راسه لسماء عالية يجد

ربا قادر على كل شيء . ففي قوله تعالى (( ولا تقنطو من رحمة الله )) .

ميسوووووووو ........ اختي احببتكم جميعا تمنياتي القلبية لكي دوما بالسعادة وتحقيق كل ما تصبو اليه نفسك

يلااااااااااا يا عادل ارتحت ادينا ما خليناااااااا الله يستر من الخبطات اللي راح تيجيني ههههههههههه

وابقى افتكر قربت ههههههههه

عادل
...
...
عادل

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 10:47 am

باك علي قولت سامى
وسعولى علي قولت كوكى
وانتى وقعتى ولا الهوا رماكى علي قولت سما
ومش هعدل الموضوع زى واحد صاحبنا قلتلك هتندبح ماصدقتش ههههه
وانتى جيتى تحت الطاحون ياميسو علي راي خالد
سمر محدش بيعرف يرتب كلام زيها طبعا فمش هعرف اقلدها غاليتى ميسوووووو
اظن دى زى سمر هههههههههه
مياس طبعا شهادتى هتكون مجروحه لان الكل هيقول مين يشهد للعروسه
بس انا هكلمكم عن اللي لمستو بالانسانه دى
الطفل البريء تلاقيها مياس
الام الحنونه اوى علي اى حد يخصها هى ميسو
البنت الغيوره جدا
الانسان التلقائي بكلامه بيخرج ولايخاف فيه عواقب
الانسه الشيك اوى وتحب تروش نفسها جامد
البنت الاخلاق اللي بتعرف حدود حريتها
وبنفس الوقت فيها عيوب
عادى لانها بشر
وانسانه
منها انها متقلبه المزاج
تكون انفعاليه لو حد نرفزها
وتصمم علي رايها
وتيجى بسرعه تحكى قبل مايوصلنى اللى قالته للشخص
مع ان كل الناس هنا بيحبوها ومش بينقلو عنها كلام
ممكن تطرد روما بالليل
والصبح تقوله ازيك منيح خلى بالك من بحر
مخلصه طبعا جداجدا
وفيه
هتكون ام حنونه يابخت ولادها بيها
مجننانى ودا كتير طبعا
جوهرة الروح
....
....
جوهرة الروح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 11:21 am

سلمت عادل على مرورك الرائع والتمست فيه المصداقية امممممممم بس برده مين يشهد

للعروس ههههههههه بهزر بس بجد متل ما حكيت تمنياتي للجميع بكل ما هو جميل وادينا

يا ميسووووووو ختمناها باغلى ما عندك يبقى تشرفيناا مشان تختاري مين الدكتور

او الدكتورة الي خبطوكي صح هههههه اممممم مع اني شبه عارفة الجواب اهاااا

يلا بقى نورينا مشان نبتدي يا سلااااااام هي اللحطة اللي مستنينهااااااااا كلنا لنشوف مين معانا

وهو وقعته مهببة ..... 2_4 2_4 2_4
عادل
...
...
عادل

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 1:19 pm

هى مهببه اه
بس مش اوى يعنى
هههههههههههه
عايزكم بالدووووووووووووور
هدوووووووووووء
انا حاسس انكم واقفين طابور ليه
قلنا بالدوووور وانا مستنى
هههههههههههههههههههههههههه
مره شوفت واحد بيلطم ويقول انا اللي جبت دا كلو لنفسي
ههههههههههههههههههه
بس مش فاكر فين حلم ولا حقيقه شوفتو
الملكة سما
صـــاحبة المـنتدى

صـــاحبة المـنتدى
الملكة سما

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 2:39 pm

هههههههههه طبعا هتكون وجعته مطينه بطين على قوله الصعايده ههههههههههه ربنا معاه بقى ونقولو وقعت ولا الهوى رماك هههههههههههههههه
كلاشنكوف
....
....
كلاشنكوف

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 2:46 pm

امته الكيبورد عطشان لازم ارويه نت وقعت ومحدش سما عليك
مجاريح
نـــائب المـدير

نـــائب المـدير
مجاريح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 2:56 pm

شكرا ليكم جميعا طبعا انا من اول مكتبتو عني دخلت وشفت ع فكرا زي مقال ايمن مش اي حد يقدر يحللك شخصيتك ولا يفهمك الا مايكون عايش معك بنفس البيت هو دايمن بيحكي الشيء الي بدو ياه وتاخد فكره منو وعفكرا كل انسان لو جانب ميطلعو الي لناس محددين انا انسانه متل كل ناس احب وحزن وايأس ولي مريت بيه بحياتي مش سهل حقي احزن وفكر بكل شيء بالموت دي فترات وتمر وانتو تعرفو لما اهزر كيف بكون مرحه واتقبل كل ناس والوضع الي عنا بسوريا مش سهل ..كوكي بشكرك ع كلامك الحلو عني انا بجد بجبك من اول متعرفت بيكي حسيت لازم اكلمك مع انو تجهلتيني كتير لحد ما انا تقربت منك كتير بشكرك ع مرورك الحلو كوكي بس انا مش زورو ههههه نعمل انا وانتي فرقت الفرسان ممكن ايش رايك نياهاهاهاها...علاء شخص مميز بجد واحترامو واتمنالو الخير واي اخت تتمنا لاخوه الخير وانتا لمنورنا مش انا ويرب تتفاعل معنا دايما ...سما بشكرك ع تحليل شخصيتي بس انا بجد مش كده انا ايماني بربنا كبير بس بنيت كتير بحياتي وشفتو بيقع ادام عيني وهادا اثر بيه كتير انا وثقه من نفسي بس بغار ع وليد من حبي ليه ودي عيب فيه انا مؤمنه بس نفسي اكون انا وليد لبعض والي يجي من ربنا كويس بعدين انا بشوف مرات اخطأ مقدر ما اسكت ما احب الغلط الساكت عن الحق شيطان اخرس دا الي بعرفو ع فكرا مش زعلت خالص بالعكس شكرا ليكي انتي اختي الكبيره وامنا بالشات ... عسوله روحي شكرا ليكي انا اقدرك انك كتبتي الجانب الحسن من شخصيتي انا طيوبه صح بس لما اعصب اخبص كتير وعترف بهل شي وشكرا عمرورك العطر ....خالد اخويه اكيد مش تحكي عليه كلم مش حلو انا اختك حببتك نياهاهاها شكر ليك اكيد اقرب شخص ليه انتا تعرف كل شيء عني وكيف افكر بجد دمعة عنيه وانا بقرأ الي كاتبو شكرا ليك هو انا صح مش اوريك حنيتي لانو روسيه انا وياك منخانق كتيرررر وانتا احلى مني نياهاهاها بس كمان بحبك وبقلك مثل عنا الي بحبك هو الي بيبكي عليكي مش الي بضحكك حطها بمخك ههههههه ع فكرا نيالها مرتك عليك عينك مش زايغهزي شباب الايام دول شكرا لمرورك الطيب.....شكر ليكي يا بحر ع مرورك الطيب اي صح انا ما احب الزاحله لو ع قطع رقبتي والله ما احب المشاكل ولا احب احرج حد وسمحيني لو بيوم احرجتك وانا اسفه ليكي وشكرا ع مرورك وتحليلك شخصيتي .... ايمن اخويه وشاهد ان شالله ع زواجي من وليد بازن الله الي قلتو كل صح عني صح عصبيه بس بروق دغري هههههههه تحملوني بقى هههههههه تعرف شو مشكلتنا ايمن مانحب الصح وانا بجد دائما رح اخسر ازا بقول كلمة الحق ههههههههههه وجد كل الي قلتو صح بس بزيد انا بموت بوليد وبحبو هو بكون اهلي وروحي بجد كل الي قلتو صح بس ليه اميه ازوج وليد بس ....
جنرال الحب شكر عمرورك العطر انا للاسف افشل بحل المشاكل واحس اني اكون سبب باثارتها لانو بدخل بشيء مايعنين ولازم اكون شيطان اخرس هههه ورح احاول اكون اكثر هدوء وما اعصب ع حدا بس ما اوعدكم ههههههههه لانو انا عصبيه بطبعي هههههههههه.........سمر صح انا مزاجي بسبب اني بكره الروتين مو اكتر تحليلك صح عني
بنسبه لعادل هو شريكي بالحياة بازن الله اكيد غاص باعماقي بس لو حدا سألني مياس شو طموحك بقلهم طموحي عادل والله يقدم الي بيه خير للكل
...................................................................................................
بشكركم كلكم ع تحليل شخصيتي وبشكر سمر الي اتاحت لنا من خلال هل شي نعرف مايجول بانفس الاخرين اتجاهنا وربنايوفقك يا سمر اقرب تحليل ليه هما عادل وخالد وايمن وسمر كل كلامه صح عني بس طبعا عاادل وخالد اكتر شي بسبب انهم عيشين معايه تقريب كمان من جهت وليد واقرب تحليل لاعماقي حبيبي وشريك عمري بازن الله هو وليد
بقلو بحبك
والعين والقلب ملك هواك لا قدر احيد عن حبك وفارقك لانه بيه موتي وحبك بقلبي صافي ماينازعك مخلوق عليه انتا الملك الروح يا بعد وقبل روحي واهلي ودرتي احبك وحبك زلزال بقلبي عاصفه مجنونه كل همها تكون معاها ولا اديري عن عرب شرقت ولا ديرة هاجرت انتا بس الي بالبال  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 3596227959
احبك  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 797770513  شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 797770513
 شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 3292093890
عرفها رغايه هههههههههههه
كلاشنكوف
....
....
كلاشنكوف

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 3:03 pm

لك اييييييييييييييييييييييييييييي شو شارية كيبورد جديد وعم تجربية هي جريدة مو مشاركة لك راح نضري كل ما بقرا بيضع وين وصلت ههههههههههههههههههههههههههه
مجاريح
نـــائب المـدير

نـــائب المـدير
مجاريح

مُساهمةموضوع: رد: شخصية عضو وتحليله .....     شخصية عضو وتحليله .....  - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 18, 2012 4:35 pm

مبحبش انسى حد هههههههههه كلو تحت المجهر ههههههههه

شخصية عضو وتحليله .....
صفحة 3 من اصل 8انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» صور شخصية جدا ونادرة
»  ** كيف تكون شخصية جذابة **
» لا تحطم شخصية ابنك ,,,,
»  هل طيبة القلب ...... ضعف شخصية
» السخرية تضعف شخصية الطفل