منتديات الملكة سما

منتديات الملكة سما


 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

( اللَّهُ لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلا نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلا يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ) [البقرة:255]


شاطر | 
 

 هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الجوكر
....
....


عدد المساهمات : 1975
نقاط : 2701
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/12/2010


مُساهمةموضوع: هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا   الإثنين أكتوبر 03, 2011 8:18 am

طبعا العنوان يخض لكن هى دي الحقيقة
فهذا برنامج انتخابى لمرشح لرئاسة الجمهورية


وهنا بعض النقاط من برنامجي الذي سوف اقوم بطرحه خلال ايام
اتمنى ان اجد منكم التأييد والعون وان تأذرونى على ما انا مقدم عليه

زيادة المرتبات بحد ادنى 5000 دولار للفرد
حتى لو مابيشتغلش وقاعد طول النهار على القهوة

شقة اسكان فاخر لكل مواطن ومواطنة
عشان لو حبت تطلق ماتروحش بيت ابوها

مجانية التعليم وخاصة بالجامعات الخاصة والمفتوحة وعبر الانترنت
عشان اللي ملهوش مزاج يتعلم يقدر يعمل شات براحته مع اصحابة

اقرار النقاب والمينى جيب في ان واحد ودون قيود أو شروط على البنات
يعنى البنت تتحجب من فوق وتتحنجل من تحت عشان نمسك العصاية من النص

منح التراخيص مجانا وفورا للبناء فوق الاراضي الزراعية
يعنى هو احنا هنعمل بيها ايه طالما اكلنا كله كنتاكي وماكدونالدز


وضع قوانين دستورية وتشريعية جديدة تنص على عدم محاسبة الجاني
ولكن محاسبة المجنى عليه عشان تاني مرة يتعلم ياخد باله

زيادة نسبة الاستيراد وغلق باب التصدير نهائيا وبدون رجعة
على رأي المثل الباب الي يجيلك منه الريح سدة واستريح


الاعتماد الكامل على العماله الخارجية في جميع مصانعنا وشركاتنا
لأن عايزين شبابنا يبقى فايق ورايق ويقدر يتابع الموضة

تغير اسم مصر من جمهورية مصر العربية
الى بلاد العز والعنطزة الفارغة

اتمنى ان تشدو من أذري وتقفوا بجانبي للنهوض ببلاد العز والعنظزة الحبيبة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الملكة سما
صـــاحبة المـنتدى

صـــاحبة المـنتدى


عدد المساهمات : 13493
نقاط : 22734
السٌّمعَة : 12
تاريخ التسجيل : 11/08/2010
الموقع : http://samaa5.yoo7.com/u2


مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا   الإثنين أكتوبر 03, 2011 8:52 am

هههههههههههههههههههههههههههههه انا مقدرش مش اؤيدك بيبووووووووو يلا خليها علينا واول صوت منى بس اوعى تنسى المرتب هههههههههههههههههههه





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير التنانين
مشـــــــــــرف عــــام المنتــــــدى
مشـــــــــــرف عــــام المنتــــــدى


عدد المساهمات : 796
نقاط : 1146
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/07/2011
العمر : 20
الموقع : wert10090@yahoo.com


مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا   الإثنين أكتوبر 03, 2011 12:23 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اوك انا حرشحك بس بشرط انا عايز شقة على النيل وطيارة خاصة وحصان وكورة علشان امشى رجلى شوية بالعب
وال 5000 دولار
لو عملت كدة حرشك بالمليون وحديلك نجمة هدية حات بس المرتب الاول







mo13 mo13 mo13 mo13 mo13 mo13 mo13 mo13 mo13 mo13 mo13
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/lool.ollo
إنا لله وإنا اليه راجعون
....
....


عدد المساهمات : 1425
نقاط : 1786
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 23/05/2011
العمر : 22
الموقع : الله اعلم

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا   الثلاثاء أكتوبر 04, 2011 6:35 am

اسمع يا عم افتكر العشرة الي بيننا لما تاخد الرئاسة احنا كان بينا عيش وملح ^_^ .
ع العموم لو عاوزني اصوتلك يبقى اعمل الي عليك وادفع ...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الجوكر
....
....


عدد المساهمات : 1975
نقاط : 2701
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/12/2010


مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا   الثلاثاء أكتوبر 04, 2011 7:37 am

سما طبعا انا ضامن صوتك عشان كده مش حرشيكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الجوكر
....
....


عدد المساهمات : 1975
نقاط : 2701
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/12/2010


مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا   الثلاثاء أكتوبر 04, 2011 7:38 am

امير بس اخد الرئاسه وحظبك متخفش شقه وعربيه وموزه كمان هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الجوكر
....
....


عدد المساهمات : 1975
نقاط : 2701
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 15/12/2010


مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا   الثلاثاء أكتوبر 04, 2011 7:39 am

كوكى طبعا مش حنسكى حجبك مصر واعملك منحه تعلميه ع حساب مصر وكده ابقى دفعت صح ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
إنا لله وإنا اليه راجعون
....
....


عدد المساهمات : 1425
نقاط : 1786
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 23/05/2011
العمر : 22
الموقع : الله اعلم

مُساهمةموضوع: رد: هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا   الثلاثاء أكتوبر 04, 2011 4:03 pm

لا طبعا انا عاوزة رشوة محترمة يعني مثلا 150 الف وللا مليون براحتك يعني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هاااااااااااام جدا مناجلكم رشحت نفسى ف انتخابات الرئاسه المقبله مين معايا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الملكة سما :: ®––•(-• آلمنتديـآت آلعـآمـه •-)•––© :: الـمنتـدى الـعـــــــــــــــــــام-
انتقل الى: