منتديات الملكة سما
منتديات الملكة سما
منتديات الملكة سما
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الملكة سما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

( اللَّهُ لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلا نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلا يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ) [البقرة:255]

ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sweet girl
Sweet GiRL

sweet girl

ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Empty
مُساهمةموضوع: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالإثنين أغسطس 23, 2010 2:57 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

معلش هوا العنوان غريب شوية بس انا معرفتش ائول اية المفروض اللى جابنى هنا يقدم ترحيب ده كان المفروض طبعا بس المفروض عندو مرفوض ما علينا انا حبيت اعرفكم بنفسى واتعرف عليكم
انا اسمى نهى عندى 22 سنة
من المنصورة وبس وحابة اتعرف عليكم
admin
المدير العـــــــــام

المدير العـــــــــام

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالإثنين أغسطس 23, 2010 3:04 am

حصلنا الرعب والتهديد يا ست نهى نعم ؟؟؟
https://samaa5.yoo7.com
sweet girl
Sweet GiRL

sweet girl

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالإثنين أغسطس 23, 2010 3:07 am

كويس ان ردك وصل وانا موجودة يعنى كمان ليك عين ونازل ترد ويا ست نهى كمان ده انت كده لعبت فى عداد عمرك يبن بلدى
admin
المدير العـــــــــام

المدير العـــــــــام

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالإثنين أغسطس 23, 2010 3:13 am

ههههههههههههههههه ابن بلدك من فين انتو هتتلزقو وبعدين ايه لعبت فى عداد عمرك دى انتى يا شطورة لما بتيجى خارجة الصبح رايحة مدرستك مامتك بتقولك اية مش بتقولك روحى يبنتى ربنا يكفيكى شر الطريق ؟؟؟؟
اهو انا بقا شر الطريق
sweet girl
Sweet GiRL

sweet girl

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالإثنين أغسطس 23, 2010 3:18 am

طيب يا رزل انا زعلانة منك ومتكلمنيش تانى
admin
المدير العـــــــــام

المدير العـــــــــام

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالإثنين أغسطس 23, 2010 3:27 am

لا لا لا انا مقدرش على زعلك طبعا استنى لما اظبطلك اسمك انتى والبت شاهيناز دى قالت جاية لما نشوف

ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Gz82zxhwrubwازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Gz82zxhwrubwازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Gz82zxhwrubw
sweet girl
Sweet GiRL

sweet girl

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالإثنين أغسطس 23, 2010 3:30 am

طيب اوكى انا هديها جولة فى المنتدى مش هوصيك بئا شاااو
الملكة سما
صـــاحبة المـنتدى

صـــاحبة المـنتدى
الملكة سما

ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه 2812_md_13329218931

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالإثنين أغسطس 23, 2010 10:49 am

حبيبتى انتى نورتى المنتدى طبعاااااا وانا الى هعملك الاهداء بس انا مكنتش موجوده لما جيتى اهلا بيكى نهى واجمل بنات بنات المنصورة والعمر كله ليكى يا قمر انا اختك سماء من القاهرة ارازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه 047جو نكون اصحاب اهلا بيكى مرة تانى حبيبتى
عَـــَღآلـورٍدْღـبـيِـرٍ
عَـــَღآلـورٍدْღـبـيِـرٍ

عَـــَღآلـورٍدْღـبـيِـرٍ

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالخميس أغسطس 26, 2010 1:30 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه كان قدمهولى انا يا نهى ولا خالد ده اخر مره قلى بصى متسئلنيش عن حد ومش عاوز اعرف حد ولا ايمن ولا عم صبحان ههههههههههه اقولك الباقى لما اشوفك
admin
المدير العـــــــــام

المدير العـــــــــام

مُساهمةموضوع: رد: ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه   ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه Emptyالخميس أغسطس 26, 2010 7:59 pm

معلش يا شاهيناز سامحينى وبعدين انتى يعنى صاحبة مكان مش ضيفة ياريت متزعليش منى يا قمر

ازيكم ازيكم يلى احنا جينا عندكم ههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صباح جينا الدار نسال
» يا وردة القلب
» افتكاسات مصريه ههههههه
» يا احنا يا هما
» صور مضحكة وعجيبة كاريكاتير مضحك جدا ههههههه