منتديات الملكة سما
منتديات الملكة سما
منتديات الملكة سما
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الملكة سما

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

( اللَّهُ لا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلا نَوْمٌ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلا يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ) [البقرة:255]

هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دمعة قلب باكى
مشـــــــــــــرفة المنتـــــــــــــدى
دمعة قلب باكى

هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Empty
مُساهمةموضوع: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالثلاثاء مارس 15, 2011 12:13 pm

--------------------------------------------------------------------------------

هل تحب أن يصارحك حد بعيوبك ؟

فهل من الممكن ان تصارحنا انت بنفسك ببعض من العيوب المتعلقه بك ؟

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

فانقل 3 عيوب مطلوب منك عزيزى العضو ان تصارحنا بها

اذا كنت تمتلك الجرأه تعالى ونحن بانتظارك .
الملكة سما
صـــاحبة المـنتدى

صـــاحبة المـنتدى
الملكة سما

هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ 2812_md_13329218931

مُساهمةموضوع: رد: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالثلاثاء مارس 15, 2011 12:22 pm

هل تحب أن يصارحك حد بعيوبك ؟
اه عادى بحب اسمع اى خطا فيه عشان اغيره ومش عيب احنا مش ملائكة وكلنا فينا عيوب ولازم نصلحها محدش بيشوف نفسه الى قدامى بس هو الى بيشوفنى والكمال لله وحده
فهل من الممكن ان تصارحنا انت بنفسك ببعض من العيوب المتعلقه بك ؟

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

فانقل 3 عيوب مطلوب منك عزيزى العضو ان تصارحنا بها
اول عيب ليه انا عصبيه جداا والعيب التانى الثقه الزياده عن اللزوم الى بثقها فى الناس وبعدين اندم تالت عيب خوفى على زعل الناس بيضيع منى حاجات كتير لان فى ناس مش تستاهل
اذا كنت تمتلك الجرأه تعالى ونحن بانتظارك .

ياريت اكون فقدرت اكون عند حسن ظنك هموستى مشكورة على موضوعك المميز تقبلى مرورى
الوردة البيضاء
.
.
الوردة البيضاء

مُساهمةموضوع: رد: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالثلاثاء مارس 15, 2011 12:49 pm

هل تحب حد يصارحك بعيوبك اه بحب دى مش غلط مش بزعل وكل انسان خلقوا ربنا فى عيب وعشان اذا فى حاجة غلط يصلحها ويتعلم منهافهل من الممكن ان تصارحنا انت بنفسك ببعض من العيوب المتعلقه بك ؟انقل 3 عيوب مطلوب منك عزيزى العضو ان تصارحنا بها
اولا عيبى الاول انى طيبة كثيررررررررر وبصدق الناس ودى مشكلة والثانى عصبية جدا ومافيش ثالث ياريت ياهموووووسة العسل اكون عند حسن ظنك تقبلى مرورى
دمعة قلب باكى
دمعة قلب باكى

مُساهمةموضوع: رد: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالأربعاء مارس 16, 2011 6:09 pm

شكرا سما حببتى على مرورك ودايما منورة صفحتى بهل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ T034مرورك العطر
دمعة قلب باكى
دمعة قلب باكى

مُساهمةموضوع: رد: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالأربعاء مارس 16, 2011 6:18 pm

اختى الفاضلة الوردة البيضاهل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ 032ء اشكرك على ردك ونورتينى
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالخميس مارس 17, 2011 4:55 am

بجد يا همسة انا اسف انى معرفتكيش دة اولا وثانيا تسلم ايديكى على موضيعك الجميلة دية بس انا معنديش 3 عيوب انا شايف عيب واحد بس فيا انى بحب الناس كلها ومش بعرف ازعل من حد ودة فى الزمن دة وحش انا جراتى علشان وسطى اخواتى ويسلم ايديكى يا هموستى يا قمر انتى
دمعة قلب باكى
دمعة قلب باكى

مُساهمةموضوع: رد: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالخميس مارس 17, 2011 7:26 pm

هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Flo9.شكرا على زؤئك عمرو ومروركهل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ 9219ff9 بصفحتى لك خا لص تحياتى
الاميرة الحزينة
...
...
الاميرة الحزينة

مُساهمةموضوع: رد: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالأحد مارس 27, 2011 11:47 am

مشكوره هموستى انا بقى عيوبى كتير بس اكتر حاجة بكرها ونفسى اغيرها ف نفسى الزعل من اقل شى انى لما ازعل نفسى اخاصم اللى زعلانة منة بصى فيا عيب انى لما بحب حد بكون غيورة جداااااااا
دمعة قلب باكى
دمعة قلب باكى

مُساهمةموضوع: رد: هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟   هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Emptyالأربعاء يونيو 15, 2011 3:43 am

هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ 7ammil_286_backbghearts-1هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟ Ax-trhib-1-5-1

هل تحب ان يصارحك احد بعيوبك ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هل ترضى ان يصارحك في عيوبك